Friends

Saturday, June 19, 2010

Harith join peraduan pa & ma



     Majalah pa & ma ni memang majalah favourite mamaHarith sejak mamaHarith mengandung dulu sampai sekarang Iyelah belum ada pengalaman untuk jaga baby.. jadi, buku ni lah mamaHarith jadikan panduan untuk mendapatkan sedikit pengetahuan...Banyak info2 yang berguna terutama dalam aspek pengurusan bayi.
Hmmm...baru-baru ni mamaHarith ke laman web pa & ma. MamaHarith tengok ramai sungguh baby comel yang join peraduan dalam tuh...mamaHarith pun terpikir kenapa tidak baby Harith pun mencuba nasib kan? Hmm...mamaHarith pun masukkan gambar baby Harith dalam peraduan bayi bulan ini..sebab tu ja yang  baby Harith layak dari segi syarat-syaratnya..persaingannya pun agak 'hangat'. yelaaa banyak baby2 yang saaangat comel yang join peraduan tu. geram kalau korang tengok... kalau nak menang tu memang tak ada harapan la coz ramai lagi yang dapat undi tertinggi...tapi tahu tak mamaHarith dah cukup gumbira dengan hasil undian tuh. baby Harith tak tahu lah gembira ke tak coz dia tak tahu apa2 huhuhu....mama dia jer yang lebih2...
kat sini mamaHarith letak link manalah tahu ada lagi  yang nak vote baby Harith or baby2 yang lain k.



1 comment:

Zasillah Ariffin said...

Hai mamaharith...joint kontest pa&ma yer...comeinyer harith...geram tengok muka ngan body dia yang comel2 kecik tue....dalam banyak2 gambar baby kat atas tue, gambar harith lar yang paling comei aunty tengok...hehehe...jangan bagitau kat orang lain yer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...