Friends

Tuesday, June 8, 2010

HARITH sampai juga AKHIRNYA...


Tahu tak sampai di mana tu??
Sabtu lepas mama, papa dan Harith serta famili kawan papa Harith bertolak ke Brunei.
Kitaorang konvoi 2 buah keta.
Seronok ke??
Entahlah...sebab sepanjang perjalanan Harith tido jer..
Terpaksalah mama jaga Harith tido di belakang.
Kesian papa..terpaksa jadi driver...:)
Tak banyak tempat dapat kitaorang lawat coz tak tahu jalan..:)
Tapi papa kata lain kali kita pergi lagi tunggu papa beli garmin dulu..
barulah senang nak berjalan..:)
Jom pilih lokasinya?

   Ada iras tak?

Tak sabar nak berjalan nih..!!

Harith jadi bos kat belakang hehehe..

Ini kawan Harith namanya Thaqif

Harith asyik tido je jadi..tak banyak la picnya yang diambil..Lain kali Harith pergi lagi, nanti Harith suruh papa ambik pic Harith banyak-banyak..
ok Jumpa lagi..

2 comments:

Shiela Latif said...

seronoknyer diorang jalan jlan brunei...next time jalan ambik gambar banyak2 k...nak tengok brunei lagi... :)

mamaharith said...

shiela latif: ok nanti harith tangkap pic banyak2 tau!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...