Friends

Thursday, June 17, 2010

JERAWAT OH JERAWAT..

MamaHarith sekarang terrsangatttt la susah hati dengan masalah yang mamaHarith hadapi sekarang ni..Jerawat di muka mamaHarith semakin menjadi-jadi..Gerammmm betul mamaHarith..
Dulu sebelum kawin nak ada sebiji jerawat pun susah..Aduhh...lebih teruk selepas melahirkan Harith..kalau setakat berjerawat saja tak apalah ni siap berparut lagi di muka Waaaaa....mamaHarith pun confius napa leh jadi camtu ek..?? Adakah sebab darah yang mamaHarith terima masa melahirkan Harith tu ka?? Macam-macam persoalan timbul di fikiran mamaHarith ni..
Kawan-kawan tolonglah mamaHarith ....mamaHarith sampai tahap tak nak tengok cermin dah...malu kat diri sendiri huhuhu....Waktu zaman sekolah dulu lainlah siap bawak cermin gi sekolah..hahaha...pastu pas2 kat member2..boleh dikatakan perempuan dengan cermin tak dapat dipisahkan betul x? (hmm..ada bantahan??) Apapun mamaHarith harap masalah ni dapat diselesaikan dengan segera..barulah cik abang bertambah sayang..hehehe..

6 comments:

aryanie fairuz said...

mama harith,
dulu masa zaman sekolah saya selalu letak colgate kt jerawat.. alhamdullilah xtumbuh2 lg pas tu.. tp ni petua saya jer.. klau kt mama harith jd lain xtau yer.. hahahhhaa..

mamaharith said...

aryanie: iyeke..hehe..boleh lah cuba nanti..:)

MyNameisNurul said...

mamaharith,
xpa kott..yg pntg menten hot mama.. :) hehe..ha'ah.dulu pn ada mkcik suh bubuh clgate kt jrwat.tp xthn lma.sy basuh lpas ltak kjap.peda sgt.tak thn..hihiii

MyNameisNurul said...

*pedas sgt

mamaharith said...

mynameisnurul: pedas ke pedih nurul hehe...

Angin Selat Melaka said...

jerawat ni lame2 jadi resdung,bile da jadi camtu susah da situasi. kena la jage kan kulit muka kite.mari saya tolong
hapuskan jerawat kronik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...