Friends

Saturday, May 29, 2010

HMMM...DAH BESAR KE ANAK MAMA NI..??

Haa..tengoklah gambar yang mama Harith upload ni..Gaya tido baby Harith comel tak?? Hehehe..
Tido sampai kakinya terjuntai keluar dari buaian tu..Hmmmm...macam dah panjang jer kakinya tu kan?? Setiap kali tido mesti kakinya terkeluar. Nanti bila dah 5-6 bulan silap-silap haribulan bukan kaki ja yang terkeluar nanti...

     Sejak baby Harith dah 3 bulan ni..macam-macam gaya dan perubahan yang mama tengok pada buah hati mama sorang ni..Yer la..dulu Harith tak pandai nak hisap jarinya..sekarang dah pandai, pastu dah pandai angkat kedua-dua belah kakinya ..Jangan Harith hisap jari kakinya sudah!...Orang tua-tua cakap, kalau hisap jari kaki maknanya tak lama lagi nak dapat adik baru lah..!! Hehehe..bukan mama Harith tak nak bagi adik kepada Harith tapi tunggulah Harith besar dan matang sikit...baru boleh Harith jaga adiknya nanti..:)
Tunggulah kemunculan gambar Harith yang terbaru dengan gaya Harith yang cute tu ya.!!

3 comments:

fatin hanani said...

fatin yg dah besa panjang ni pun kaki kalo tdo mesti bjuntai dr katil..ahah..

mamaharith said...

fatin hanani: yeke fatin hahaha...mesti fatin ni tinggi lampai orgnya...

fatin hanani said...

takla..pendek je..150cm saje..
cuma mmg dh satu habit tdo cmtu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...